Sunday, November 8, 2015

わたしのビデオブログ!!

2 comments:

  1. Hello.
    My name is Miku Aoki. I'm a Japanese univercity student.
    I like watching movies too! especially not Japanese movie. lol
    My other hobby is playing soft tennis.
    Do you know soft tennis?
    I have never been to New York, so I want to go there.
    Could you show me a picture of New York?


    こんにちは.
    わたしのなまえは みく あおき です。
    わたしはにほんのだいがくせいです。
    わたしもえいがをみるのがすきです、とくににほんのではないえいがですlol
    そのほかのしゅみはそふとてにすをすることです。
    そふとてにすをしっていますか?
    わたしはにゅーよーくにいったことがありません、だからいってみたいです。
    にゅーよーくのしゃしんをみせてくれませんか?

    ReplyDelete
  2. こんにちは!I don't have any photos of New York here with me at school but I will certainly take one soon and show it to you!
    よろしくおねがいします!

    ReplyDelete